Opslice oktatóvideója: link
Rehearsal: 1385
Normal: 1475
4 fős raid
P1: Koukou-Saton
Battle Items: Hp potion, Whirlwind bomb, Cape of swiftness,
Ehhez a raidhez van egy rehearsal verzió is, ahova 1385 ilvl-től lehet menni heti 1x. Ez külön kártyát dob, amivel fejlesztő materialokat, engravinget, stb tudsz kiváltani.
Kizárólag a NORMALBÓL esik az a material, amivel az Artifactos gear szintjét tudod növelni.
A lvl 2-es set effect több bónuszt ad.
Ide csak 1475 ilvl felett tudsz bemenni.
CtrL+Z: Ninav - hatalmas damage van és le tudja venni a Legion bossokról a pajzsos buffokat
CtrL+X: Wei - jó damage van és megtörésre is alkalmas
CtrL+C: Inanna - redukálja a bossoktól kapott sebzést, immunitást ad a csábítás mérő szintjének + ad egy kevés healt
KOUKOU-SATON FŐ MECHANIKÁJA A MADNESS. (rehearsal p1-p2-nél nincs)
Akárcsak Biackiss p3-nál, itt is lesz egy szintmérő. Ha eléred a 100%-ot bohóccá változol.
Bohóc formában 3 skillt kapsz.
Q: bombát dob, ez damagel és redukálja a boss védekezését.
W: leveszi a madnesst a csapattársaidról, HA körülötted vannak. Viszont tölti a gaugeot azoknak akik túl messze vannak!
E: egy ajándékcsomagot tesz le a pályán, ha kiütitek, egy orbot hagy maga után. Aki felveszi, annak redukálja a madnessét.
Ha eléri a gauge az 50%-ot, 4 golyó jelenik meg körülötted. Ez csillag alakban fog berobbanni.
Ha eltalálod vele a csapattársadat, töltődik a madnesse, és egy piros aoe lesz körülötte ami szintén tőlti a csapattársak madnessét.
Minden egyes alkalommal, amikor bohóccá változtok, Koukou-Saton egy buffot kap.
Minden ilyen átváltozással egyre kevesebbet és kevesebbet sebeztek a bossra.
X145: Pizza
X130: Megtörés
X112: Szívek
X90: Tánc
X75: Pizza
X65: Megtörés
X45: Roulette
X25: Szívek
Az egész P1 menetben jelek lesznek a fejetek felett. Ez nem cserélődik a játékosok között.
(Sajnos a discordnak és a két középső emotenak ugyan olyan a színe. Kattintsatok rájuk, úgy jobban látszik)
X145: PIZZA
A boss bemegy középre, megpörgeti a feje felett a botját, majd a földön jelek jelennek meg. Mindenkinek abba a szeletbe kell állnia, amilyen kártya van a feje felett.
Normalban ha a játékos nem jó helyen áll, a robbanás a madnesst tölti.
Ezt általában 2x csinálja egymás után.
X130 - X65: MEGTÖRÉS (wipe mechanika)
A boss megáll, alatta egy piros kör jelenik meg, majd megidéz egy pentagramot. Ilyenkor 1 vagy 2 lila pajzs jelenik meg a boss előtt, vagy mögött. Úgy kell helyezkedni, hogy ne üssük meg a pajzsot, mert az visszatükrözi a damaget a játékosokra. Whirlwind bombával és Impairmentes skillekkel kell megtörni a bosst. Ha nem sikerül megtörni, az egész csapat meghal.
X112 - X25: SZÍVEK
Ha a pálya elsötétül, a 4 sarokban megjelenik 4 klón. Mindegyik játékos 1-1 bohóchoz megy.
Vagy szívet, vagy csillagokat fog mutatni a boss.
Ennél a mechánál mindenképp érdemes pingelni!
CSAK AZ A JÁTÉKOS PINGELJEN AKINÉL A SZÍV VAN!!!!
Ha csak 1 ping van (kistérképen látod) akkor mindenki a ping felé néz.
Ha 3 ping van, mindenki arra a játékosra néz, ahol nincs ping. Ilyenkor ennek a játékosnak is a bohócra kell néznie.
Normalon a bohóc körül piros golyók pörögnek. Úgy kell helyezkedni, hogy azok ne találjanak el.
Rehearsalon, ha nem oda nézel ahova kell, akkor a boss fearel.
Normalon viszont ez a játékos biztosan meghal!
X90: TÁNC
Amikor legördül a piros függöny, mindenki bohóccá változik, a boss előtt lesznek a jelek a földön. mindenkinek abba kell állnia, amilyen kártya van a feje felett.
A boss táncolni kezd, és
-Ha a játékosok felé néz, akkor le kell utánozni ugyan azt a mozdulatot
-Ha a háttal fordul, akkor valamelyik másik mozdulatot kell elnyomni.
QWER gombokon lesznek a táncmozdulatok, DE mindeg másikon, SŐT mindenkinek más gombon lesz ugyan az a mozdulat. Ezért ennél a mechánál jobb csendben maradni, mert összezavarhatod a másikat.
Ha elrontjátok a mozdulatot, a robbanás sebezni fog.
X45: ROULETTE
A függöny ismét legördül. A boss bemegy középre, és egy táblát kezd forgatni maga alatt. Mindenkinek abba a zónába kell állnia amilyen kártya van a feje felett.
Rehearsalon csak a sima zónákba kell állni, a csíkosakba nem. (módosítva)
Normálon nem csak a jelet kell figyelni, hanem az is, hogy sima-e a lap vagy csíkos.
Valamint kerülgetni kell a tűzkarikákat is, amik random irányból jönnek és töltik a madnesst.
A 3. pörgetés után a tábla felrobban.
A fentieken kívül van még egy nagyon fontos mechanikája. Ez nincs HP-hoz kötve.
Ez általában a X130 - X122 HP között, és X25 HP után jön be valahol:
KÁRTYA JÁTÉK
A boss egy kockát dob a földre. A kocka tetején megjelenik egy ikon.
Rehearsalban kizárólag azt a játékost kapja el a boss, akinek a jele a kocka tetején van.
Érdemes távolabb elhelyezkedni a bosstól, hogy legyen idő felvenni a kártyákat.
Fontos tudni, hogy melyik ikonnak melyik az ellentétes színű párja: és - !!!
A sorrend 1 játékos esetén:
Az 1. az a játékos aki az elkapott játékosnak az ellentéte
A 2. a másik ellentétes színű játékos
A 3. fixen az a játékos akit elkapott a boss
A 4. pedig mindig az a játékos akinek a színe megegyezik az elkapott játékoséval
Jelen esetben a sorrend :
Normalon van egy 2. verzió is. Ilyenkor 3 játékost kap el a boss. A kocka tetején annak a játékosnak a jele fog megjelenni, aki mozogni fog.
Az viszont random, hogy őt fogja- e elkapni, vagy a csapattársait, ezért jobb, ha mindenki a bosstól messzebb, egymástól kicsit távolabb, sorban helyezkednek el. A robbanás sebez, és felviszi a madnesst.
A sorrend a következő:
Az 1. az a játékos aki mozog
A 2. a mozgó játékossal megegyező színű
A 3. Az a játékos aki a mozgó játékos ellentéte
A 4. pedig az utolsó ellentétes színű
Jelen esetben
Még néhány fontosabb tudnivaló és támadás:
COUNTER
Ha a boss kék színre vált, counter skillel megtörhető, de csak szemből, a fejét célozva.
LÁNGSZÓRÓ
A boss egy játékost random kitargetel és követni kezdi a lángszóróval. Normalon ez jelentősen felviszi a madnesst. Általában counterelhető.
MONSTERS
A boss szörnyeket idéz meg, a sárga kizelölt területek sebezek. Normalon ezek a körök töltik a madnesst, és ha nem ütik le a játékosok időben a szörnyeket, egy piros aoe lesz alattuk (mint amikor eltalál a csillag robbanása), ez is emeli a madness szintjét.
GALAMBOK
A boss maga előtt galambokat húz elő a cilinderéből, ezek stunolnak, és stackelődik a damge, ha több talál el. Ennek elég kicsi a damage.
KÁRTYA
Ha a boss a feje felett egy nagy kártyát pörget, minden irányba kártyákat fog dobálni. Érdemes tőle távol maradni, ezek elég nagyot sebeznek, és normalon növelik a madnesst.
SZIVÁRVÁNY
Amikor a bossra reflektorok világítanak, szivárvány csíkok jelennek meg a pályán. Lehetnek vízszintesek, függőlegesek, átlósak, és többször is ismétlődhet egymás után. A csíkok között van a safe spot, normalon töltik a madnesst.
Trombitál - a pályán minden felé labdák potyognak, amik hatalmas aoéban robbannak
Ilyenkor érdemes lehívni Ninavot, mert sokáig egy helyben áll a boss
Labdák - a boss eldob egy nagy labdát, ami egyre kisebb és kisebb labdákká válik szét. Ennek elég nagy damage van.
Ugrik - a földön kijelöl egy sárga kört, majd beleugrik. Gyűrű alakban robban.
Teleportál - random bohócfejek jelennek meg a pályán, majd az előzőhöz hasonlóan a sárgán kijelölt részbe becsapódik.
Tüzes karikák - 2 fajta van, amelyik lángszórózik, és amelyik random közlekedik a pályán. Normalon az összes tüzes támadás határozottan tölti a madnesst.
Robbanások
Lángszóró II - először mindig 2 kis füstfelhő jelenik meg, ha ezt valakit eltalál, a boss lángszórózni kezd maga körül kb 90°-ban fordulva.
X
Puki
Lézer - ha eltalál fearel
NORMALON van 2 plusz dolog:
1. Szerencsekerék - mivel itt van madness gauge, ezért bizonyos időközönként megjelenik egy szerencsekerék.
és ikont sorsolhat a kis bohóc.
Ha a ikon jelenik meg, a bohóc egy "ajándékot" hagy a földön. Annak a játékosnak, akinek a kártyáján szintén jel van, leredukálja a madness szintjét. Viszont ha helyette más veszi fel az "ajándékot", akkor annak a játékosnak, aki felvette, feltölti a madnessét.
Ha -t sorsol, akkor az aoéban robbanni fog.
2. A pályára ugrik egy játékbohóc, ami elég nagy távolságra, forogva lángszórózik mind 2 irányba. Ez addig a pályán marad, és random változtatja a helyét, amíg szét nem törjük.