Koukou Saton

Opslice oktatóvideója: link

Rehearsal: 1385
Normal: 1475 

4 fős raid

P1: Koukou-Saton

Battle Items: Hp potion, Whirlwind bomb, Cape of swiftness,


Ehhez a raidhez van egy rehearsal verzió is, ahova 1385 ilvl-től lehet menni heti 1x. Ez külön kártyát dob, amivel fejlesztő materialokat, engravinget, stb tudsz kiváltani. 


Kizárólag a NORMALBÓL esik az a material, amivel az Artifactos gear szintjét tudod növelni. 
A lvl 2-es set effect több bónuszt ad.
Ide csak 1475 ilvl felett tudsz bemenni. 


ESDÓK


CtrL+Z: Ninav - hatalmas damage van és le tudja venni a Legion bossokról a pajzsos buffokat

CtrL+X: Wei - jó damage van és megtörésre is alkalmas

CtrL+C: Inanna - redukálja a bossoktól kapott sebzést, immunitást ad a csábítás mérő szintjének + ad egy kevés healt


KOUKOU-SATON FŐ MECHANIKÁJA A MADNESS. (rehearsal p1-p2-nél nincs)

Akárcsak Biackiss p3-nál, itt is lesz egy szintmérő. Ha eléred a 100%-ot bohóccá változol. 
Bohóc formában 3 skillt kapsz. 
Q: bombát dob, ez damagel és redukálja a boss védekezését. 
W: leveszi a madnesst a csapattársaidról, HA körülötted vannak. Viszont tölti  a gaugeot azoknak akik túl messze vannak!
E: egy ajándékcsomagot tesz le a pályán, ha kiütitek, egy orbot hagy maga után. Aki felveszi, annak redukálja a madnessét. 
Ha eléri a gauge az 50%-ot, 4 golyó jelenik meg körülötted. Ez csillag alakban fog berobbanni. 


Ha eltalálod vele a csapattársadat, töltődik a madnesse, és egy piros aoe lesz körülötte ami szintén tőlti a csapattársak madnessét. 



Minden egyes alkalommal, amikor bohóccá változtok, Koukou-Saton egy buffot kap. 
Minden ilyen átváltozással egyre kevesebbet és kevesebbet sebeztek a bossra. 


Mechanikák

X145: Pizza
X130: Megtörés
X112: Szívek
X90: Tánc
X75: Pizza
X65: Megtörés
X45: Roulette
X25: Szívek


Az egész P1 menetben jelek lesznek a fejetek felett. Ez nem cserélődik a  játékosok között. 
(Sajnos a discordnak és a két középső emotenak ugyan olyan a színe. Kattintsatok rájuk, úgy jobban látszik) 

X145: PIZZA

A boss bemegy középre, megpörgeti a feje felett a botját, majd a földön  jelek jelennek meg. Mindenkinek abba a szeletbe kell állnia, amilyen kártya van a feje felett.
Normalban ha a játékos nem jó helyen áll, a robbanás a madnesst tölti. 
Ezt általában 2x csinálja egymás után.


X130 - X65: MEGTÖRÉS  (wipe mechanika)

A boss megáll, alatta egy piros kör jelenik meg, majd megidéz egy pentagramot. Ilyenkor 1 vagy 2 lila pajzs jelenik meg a boss előtt, vagy mögött. Úgy kell helyezkedni, hogy ne üssük meg a pajzsot, mert az visszatükrözi a damaget a játékosokra. Whirlwind bombával és Impairmentes skillekkel kell megtörni a bosst. Ha nem sikerül megtörni, az egész csapat meghal. 



X112 - X25: SZÍVEK

Ha a pálya elsötétül, a 4 sarokban megjelenik 4 klón. Mindegyik játékos 1-1 bohóchoz megy. 
Vagy szívet, vagy csillagokat fog mutatni  a boss. 
Ennél a mechánál mindenképp érdemes pingelni!
CSAK AZ A JÁTÉKOS PINGELJEN AKINÉL A SZÍV VAN!!!!

Ha csak 1 ping van (kistérképen látod) akkor mindenki a ping felé néz. 


Ha 3 ping van, mindenki arra a játékosra néz, ahol nincs ping. Ilyenkor ennek a játékosnak is a bohócra kell néznie.
Normalon a bohóc körül piros golyók pörögnek. Úgy kell helyezkedni, hogy azok ne találjanak el. 


Rehearsalon, ha nem oda nézel ahova kell, akkor a boss fearel.
Normalon viszont ez a játékos biztosan meghal! 



X90: TÁNC

Amikor legördül a piros függöny, mindenki bohóccá változik, a boss előtt lesznek a  jelek a földön. mindenkinek abba kell állnia, amilyen kártya van a feje felett.

A boss táncolni kezd, és 
-Ha a játékosok felé néz, akkor le kell utánozni ugyan azt a mozdulatot
-Ha a háttal fordul, akkor valamelyik másik mozdulatot kell elnyomni.

QWER gombokon lesznek a táncmozdulatok, DE mindeg másikon, SŐT mindenkinek más gombon lesz ugyan az a mozdulat. Ezért ennél a mechánál jobb csendben maradni, mert összezavarhatod a másikat.

Ha elrontjátok a mozdulatot, a robbanás sebezni fog. 



X45: ROULETTE

A függöny ismét legördül. A boss bemegy középre, és egy táblát kezd forgatni maga alatt. Mindenkinek abba a zónába kell állnia amilyen kártya van a feje felett. 
Rehearsalon csak a sima zónákba kell állni, a csíkosakba nem. (módosítva)


Normálon nem csak a jelet kell figyelni, hanem az is, hogy sima-e a lap vagy csíkos. 
Valamint kerülgetni kell a tűzkarikákat is, amik random irányból jönnek és töltik a madnesst. 

A 3. pörgetés után a tábla felrobban. 



A fentieken kívül van még egy nagyon fontos mechanikája. Ez nincs HP-hoz kötve. 
Ez általában a X130 - X122 HP között, és X25 HP után jön be valahol:

KÁRTYA JÁTÉK

A boss egy kockát dob a földre. A kocka tetején megjelenik egy    ikon.
Rehearsalban kizárólag azt a játékost kapja el a boss, akinek a jele a kocka tetején van. 


Érdemes távolabb elhelyezkedni a bosstól, hogy legyen idő felvenni a kártyákat. 


Fontos tudni, hogy melyik ikonnak melyik az ellentétes színű párja: és   - !!!

A sorrend 1 játékos esetén:

Az 1. az a játékos aki az elkapott játékosnak az ellentéte
A 2. a másik ellentétes színű játékos
A 3. fixen az a játékos akit elkapott a boss
A 4. pedig mindig az a játékos akinek a színe megegyezik az elkapott játékoséval

Jelen esetben a sorrend :


Normalon van egy 2. verzió is. Ilyenkor 3 játékost kap el a boss. A kocka tetején annak a játékosnak a jele fog megjelenni, aki mozogni fog. 
Az viszont random, hogy őt fogja- e elkapni, vagy a csapattársait, ezért jobb, ha mindenki a bosstól messzebb, egymástól kicsit távolabb, sorban helyezkednek el. A robbanás sebez, és felviszi a madnesst. 


A sorrend a következő:

Az 1. az a játékos aki mozog
A 2. a mozgó játékossal megegyező színű
A 3. Az a játékos aki a mozgó játékos ellentéte 
A 4. pedig az utolsó ellentétes színű

Jelen esetben 



Még néhány fontosabb tudnivaló és támadás:

COUNTER

Ha a boss kék színre vált, counter skillel megtörhető, de csak szemből, a fejét célozva. 


LÁNGSZÓRÓ

A boss egy játékost random kitargetel és követni kezdi a lángszóróval. Normalon ez jelentősen felviszi a madnesst. Általában counterelhető. 


MONSTERS

A boss szörnyeket idéz meg, a sárga kizelölt területek sebezek. Normalon ezek a körök töltik a madnesst, és ha nem ütik le a játékosok időben a szörnyeket, egy piros aoe lesz alattuk (mint amikor eltalál a csillag robbanása), ez is emeli a madness szintjét.


GALAMBOK

A boss maga előtt galambokat húz elő a cilinderéből, ezek stunolnak, és stackelődik a damge, ha több talál el. Ennek elég kicsi a damage. 


KÁRTYA

Ha a boss a feje felett egy nagy kártyát pörget, minden irányba kártyákat fog dobálni. Érdemes tőle távol maradni, ezek elég nagyot sebeznek, és normalon növelik a madnesst.


SZIVÁRVÁNY

Amikor a bossra reflektorok világítanak, szivárvány csíkok jelennek meg a pályán.  Lehetnek vízszintesek, függőlegesek, átlósak, és többször is ismétlődhet egymás után. A csíkok között van a safe spot, normalon töltik a madnesst. 


Trombitál - a pályán minden felé labdák potyognak, amik hatalmas aoéban robbannak
Ilyenkor érdemes lehívni Ninavot, mert sokáig egy helyben áll a boss 


Labdák - a boss eldob egy nagy labdát, ami egyre kisebb és kisebb labdákká válik szét. Ennek elég nagy damage van. 


Ugrik - a földön kijelöl egy sárga kört, majd beleugrik. Gyűrű alakban robban.


Teleportál - random bohócfejek jelennek meg a pályán, majd az előzőhöz hasonlóan a sárgán kijelölt részbe becsapódik. 


Tüzes karikák - 2 fajta van, amelyik lángszórózik, és amelyik random közlekedik a pályán. Normalon az összes tüzes támadás határozottan tölti a madnesst. 


Robbanások 


Lángszóró II - először mindig 2 kis füstfelhő jelenik meg, ha ezt valakit eltalál, a boss lángszórózni kezd maga körül kb 90°-ban fordulva. 


X


Puki 


Lézer - ha eltalál fearel 


NORMALON van 2 plusz dolog:

1. Szerencsekerék - mivel itt van madness gauge, ezért bizonyos időközönként megjelenik egy szerencsekerék.

és ikont sorsolhat a kis bohóc. 


Ha a ikon jelenik meg, a bohóc egy "ajándékot" hagy a földön. Annak a játékosnak, akinek a kártyáján szintén    jel van, leredukálja a madness szintjét. Viszont ha helyette más veszi fel az "ajándékot", akkor annak a játékosnak, aki felvette, feltölti a madnessét. 
Ha -t sorsol, akkor az aoéban robbanni fog. 


2. A pályára ugrik egy játékbohóc, ami elég nagy távolságra, forogva lángszórózik mind 2 irányba. Ez addig a pályán marad, és random változtatja a helyét, amíg szét nem törjük. 

Betöltés...